İlk gebeliklerinde bütün hamileler gebelik belirtilerini kesin yaşar mı. Yoksa mesela göğüs hassasiyeti akintisi vs olmadan da gebe olduğunu öğrenen varmı yani illaki belirti mi yasamak lazım
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın