0 oy
255 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından
Kaç haftalık bılmıyom randuvuma daha var kasık ağrım ve biraz mide bulantısı var normal mi bilmiyom
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

3 Cevaplar

0 oy
(3,051 puan) tarafından
İlk zamanlar genelde oluyor ağrılar kasik ağrısı. Ama şiddetli karın ağrısı iyi değildi sanırım.
(11,989 puan) tarafından
Bılmıyom ara ara ağrıyo sonra kesiliyo
-Reklam-
0 oy
(6,791 puan) tarafından
İlk haftalarda normal deniliyor. Rahim büyüyeceği için. Son adetinize göre kaç haftalık gebesiniz? Bulantilar genelde 6.haftadan sonra başladı bende kasik agrim da ara ara oluyor 
(11,989 puan) tarafından
Düşük oluyo kanama başladı
(6,791 puan) tarafından
Kanaman varsa doktora gitmelisin acile falan gitseydin
(11,989 puan) tarafından
Gidem
0 oy
tarafından
İlk haftalarda kasik ağrısı normal yerleşme oluyor çünkü.

Son adet tarihinden saymaya başla. Uygulamanın gebe bölümü kaç haftalık olduğunu gösteriyor 
(11,989 puan) tarafından
Annemdeyım gidem şuan decem gitcem
tarafından
Belki yerleşme kanamasidir canım. Rabbim yardımcın olsun
(11,989 puan) tarafından
Teşekkürler ederım adet ağrısı gibi ağrım var
tarafından
Geçmiş olsun canım. Gecikme hemen git acile. İnşallah müdahale edebilecekleri bir şeydir
(11,989 puan) tarafından
işallah

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 698 göst.
12 Mart 2024 Diğer kategorisinde Elif_6060 (46 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 289 göst.
0 oy
10 cevap 524 göst.
1 Aralık 2022 Diğer kategorisinde 23Zeynep23 (97 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 496 göst.

Kategoriler


1,512,352 soru

24,668,109 cevap

367,110 kullanıcı

...