0 oy
138 göst.
Diğer kategorisinde (435 puan) tarafından
Hayirli aksamlar kizlar. Ben bir is yaparken yada birseyle ugrasirken o an eger o isim bitmezse hemen sanki evladjma birsey olucakmis gbi hissediyorum tabiki Rabbim korusun hep dua ediyorum Allahim affetsin sizede boyle oluyormu cidden kotu oluyorum cok :(
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 289 göst.
9 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Busenurbade (435 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 901 göst.
0 oy
14 cevap 2,268 göst.
12 Nisan 2019 Aile & Aşk kategorisinde Beyza35 (64 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 640 göst.
8 Nisan 2019 Diğer kategorisinde Esra_esra (2,606 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,808 soru

24,674,071 cevap

367,434 kullanıcı

...