Kasıklarımda aşırı derecede sancı var 4 gündür adetime 2 gün kaldı arada adet sancısı gibi ağrı gelip gidiyor ama çoğunlukla kaşık sancılarım var sizde gebe olma ihtimalim varmı erkenden test yaptım tek cizgiydi ilk gebeliğimde debkasik ağrısı yaşadım sonra gebe olduğunu öğrenmiştim
1,512,742 soru
24,673,121 cevap
367,376 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın