Başımın etini yediler valla hi
Ahanda geri geldim
Napiyorsunuz ne var ne yok
Özledim ❣️
Fikom yürüyor teyzeleri, anamı ağlatıyor sevgiler
Heyyyyoooooo npyn
Biliyom yürüdüğünü gördüm ❤️
Sessiz sedasizz gittinn kusumm ben sanaaaa
1,512,808 soru
24,674,071 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın