0 oy
140 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Hanımlar dogum yapalı 8ay olucak bebegim 2 aylik iken adet oldum duzenli gitti şimdiye kadar son adetim 13 ağustos sizce neden adet olmuyorum test yaptım negatif 

1 cevap

0 oy
(11,990 puan) tarafından
8 ay oldu doğum yapalı benimde ilk 4 ay olmuştum ama sonra olmadım geçen gıtım doktora kıst var dedi sonra hamıle oğrendım ama düşük yapıyom ben 
tarafından
Geçmiş olsun nasil ogrendiniz hamile olduğunu
(11,990 puan) tarafından
Kanda sonra teste çıkmıştı
tarafından
Kist yuzunden düşük yapiyormusunuz
(11,990 puan) tarafından
Kıst le bısey demediler sağlıksız dedıler ve hcg güzel artmadı dedi doktor şuan 1000 olması lazım ama 507 kalmış dedi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 432 göst.
0 oy
4 cevap 315 göst.
28 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Damla berna (3,742 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 95 göst.
21 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Sumeyyeali (1,451 puan) tarafından soruldu
+1 oy
15 cevap 640 göst.
29 Mart 2024 Diğer kategorisinde M.a.y.ezo (698 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,577 soru

24,671,029 cevap

367,262 kullanıcı

...