0 oy
244 göst.
Diğer kategorisinde (1,800 puan) tarafından

Kızlar doktor bişey yok dedi gönderdi ama halsiz iştahsız kusuyor bazen atesleniyor kemiklerinde ağrı oluyor falan ? 

image

image

image

4 Cevaplar

0 oy
(393 puan) tarafından
Biz doktor degiliz biri bilmeden bisi der iyice ksfan karisir doktor bisi olsa zahar tedavisine baslardi
-Reklam-
0 oy
(148 puan) tarafından
Hiç net görünmüyor ama bir şey olsa doktor soylerdi , geçmiş olsun
0 oy
tarafından
Doktor birşey yok demiş biz ne anlayalım tahlilden bacım bol bol c vitamini yedir 
0 oy
tarafından
Tahlil sonucu görünce sinirim bozuldu  benim oğlumun Alp değeri yüksek çıktı 3 hafta önce kan tahlil yaptırdık 2 haftaya çıkar dediler,  2 hafta bekledik çıkmadı 3 hafta bekledik yine yok en sonunda bi tanıdığımız sayesinde doktorla konuştuk,  tahliller laboratuara bile gitmemiş kanı kaybetmişler ortada yok ve tekrar kan vermemiz lazım.  O kadar sinirliyim ki bu değer çok riskli çıktı 3 haftamızı çöp ettiler ya önemli birşey varsa işini dogru yapmayan herkese hakkım helal değil 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 324 göst.
18 Aralık 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sunehriiii (2,074 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 228 göst.
10 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Edanurkpln (346 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 307 göst.
14 Temmuz 2021 Aile & Aşk kategorisinde Melek0135 (14 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 197 göst.
3 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Nur.06 (1,066 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,719 soru

24,672,901 cevap

367,367 kullanıcı

...