0 oy
152 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (265 puan) tarafından
Doğum yapalı 48 gün oldu doğum parası veriliyormus 300 tl ilk çocuğum bunun icin başvuru falan gerekiyomu ne yapmam lazım acil yardımcı olurmusunuz yoksa kendi kendine yatiyomuymus

4 Cevaplar

0 oy
(1,447 puan) tarafından
Canım bağlı oldugun ilçe sosyal yardım kurumuna git ordan başvuru yapıyorlar oraya gitmen lazim 
-Reklam-
0 oy
tarafından
sosyal hizmetlere gideceksin senin bebeğin kimliği doğum belgesi gerekli başvuru yapacaksın
0 oy
(7,035 puan) tarafından
Gidip aile sosyal hizmetlere doğum belgen ile başvuru yapacaksın sonra yatacak 
0 oy
tarafından
Doğum raporunu da alıp sosyal yardım kurumuna gitsin eşin senin adına başvurabilir zaten 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 243 göst.
14 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Fadime.hira (16 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 297 göst.
13 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Fadime.hira (16 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 287 göst.
23 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Fadime.hira (16 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 213 göst.

Kategoriler


1,512,674 soru

24,672,154 cevap

367,319 kullanıcı

...