Varsa alnından öpecem
Bende tatlı yapıyorum keki için yumurta kalmamıştı evde bakaldan 3 tane aldırdım öyle yapıyorum
1,512,150 soru
24,665,538 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın