Bizde müsait misiniz diye sormazlar. Bekliyorlar tetikte doğurayım gelsinler cümbür cemaat evim küçük birde kalırlar. Ya ben şimdiden depresyona girdim uyuyamıyorum. Maxsimum 3_4 saat uyuyorum. Eşime dedim haber verirsen çok fena kavga çıkar. En azından toparlanayım biraz, sezeryanla doğum olacak birde
Sabah sabah sinirlerim bozuldu bunu görünce dkcjdkjc Gerçekten var böyle insanlar yaaaa
1,512,818 soru
24,674,230 cevap
367,441 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın