0 oy
505 göst.
Diğer kategorisinde (1,185 puan) tarafından
Kızlar teyzemin bebeğine down sendromlu demişler aldırmayı kesinlikle düşünmüyor ama net bişey çıkmasını istiyor. Eğer öyle bişey yaşayanınız varsa bu konuda bilgi verebilirimi bebeğe bi zararı olurmu yada anne mikrop kapması gibi bişey söz konusu mu acaba 

5 Cevaplar

+1 oy
(435 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Ben yaptırdım canım amniyosentez acı olarak korkulacak bişey yok aynı iğne acısı gibi eğer risk fazlaysa yaptırmasını tavsiye ederim benim 81 de 1 di .risk var evet ama fakulte hastelerinde yaptırmasını tavsiye ederim insan sonucu bilmek istiyor maalesef 
(1,185 puan) tarafından
Evet üni. De yaptrack bebek etkilenmez dmi
(435 puan) tarafından
Benim yeng3m çocuk genetikte biyolog o bakıyor amniyo sıvılarına onun bana dediği o kadar nadir olan bir durummuş ki bebegin etkilenmesi 2yilda 1 2 vaka olmuş hastaneler riski ve sorumluluğu üzerlerinden atmak için bilgilendirme yapmak zorundalar diyordu bana
(1,185 puan) tarafından
Sağol canm cevap verdiğin için
(435 puan) tarafından
Rica ederim inşallah güzel haberler alırsınız
(1,185 puan) tarafından
Amin canım inşallah
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Canim yaptırmadım ama riskli diye biliyorum. Aldirmayacaksa neden yaptırıyor ki canim?
(1,185 puan) tarafından
Net bişey söylemiyorlar oda yaptırayım en azndan kafam rahat eder diyo bi yandan da düşük olmasından korkuyo
tarafından
Anliyorum canim sag salim kucağına alsın insallah
(1,185 puan) tarafından
Amin canım sağol
+1 oy
(5,908 puan) tarafından
Ablamada dediler ablam aldirmadi hicbir sorunu olmadan dogdu bebek sapasaglam o testlerin yuzde yuz dogruluk payi yok 
+1 oy
(650 puan) tarafından
Düşük riski çok fazla, zaten onun stresi bebeğin engelli olmasına bile sebep olurmuş. Risk % kaç. Bizim 225/ 1 ihtimaldi. Hatta hala test sonucu down sendromu diyor. Biz bekledik. 20. Haftada organ taramasına girdik. İki ayrı doktorda.  Her şey temiz çıktı çok şükür. Sıkıntı yapmasın bence. 
(1,185 puan) tarafından
İnşallah canım yaa ♥
+1 oy
tarafından
İlk oğlumda yaşadım aşdırmadım, 5 ay ister istemez düşünüp durdum. Ama oğlum şu anda 3.sınıfa gidiyor maşaallah sınıf 2.si. Eğer bebeği aldırmayacaksa böyle bir şeye hiç gerek yok çünkü riskli bebek için ve ücreti baya yüksek. Detaylı ultrasona girer zamanı gelince orda da net belli oluyor. O zaman öğrenebilir.
(1,185 puan) tarafından
Düşük riski olur diyolar geri çekiliyor işde hiç bi sorun yaşamadan sıvıyı aldırmak isyo

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 873 göst.
5 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Kizlarimmmm21 (1,313 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 344 göst.
11 Kasım 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 773 göst.
31 Mayıs 2020 Diğer kategorisinde ❤️prensesingunlugu❤️ (193 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 1,259 göst.
4 Mayıs 2020 Diğer kategorisinde ❤️Niloyaninannesi❤️ (65 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,814 cevap

367,419 kullanıcı

...