0 oy
504 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından

1 çuvalı 300 tl patates aldık 1 buçuk öleşcez annemle

image

image

5 Cevaplar

0 oy
(64,963 puan) tarafından
iyi günlerde yiyin insallah canim 
(11,989 puan) tarafından
Sağol
-Reklam-
0 oy
(5,740 puan) tarafından
Geçen sene de bu fiyat diye hatırlıyorum sanki ben ya güle güle yiyin
(11,989 puan) tarafından
Geçen sene bılmıyom babam palı dedı geçen sene babam aldı ben ödememiştim bu sene  palı diye kendim ödedim
0 oy
tarafından
İyi günlerde yiyin bereketli olsun valla benim de aklımda kışlık almak lazım 
(11,989 puan) tarafından
Evet çok takıntı etım bende patates çok yınıyo eşimde seviyo
tarafından
Patates yinmezmi kiiizz bizde çok seviyoruz:))
(11,989 puan) tarafından
Demi patates kurtarıcı oluyo
tarafından
Aynen canım
0 oy
(412 puan) tarafından
Kışlık zamanı geldimi bende alıcam ama erken diye almadım
(11,989 puan) tarafından
Bızım burda satılıyo artık aldık bız
0 oy
tarafından
Kaç kilo cnm..geçende eşim 400e almıştı 50 kg vardı
(11,989 puan) tarafından
40kg 1 çuvalı senın ıyımış

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 159 göst.
14 Nisan 2025 Diğer kategorisinde 35 (1,006 puan) tarafından soruldu
+2 oy
3 cevap 308 göst.
+2 oy
2 cevap 204 göst.
14 Şubat 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Asabii (1,455 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 300 göst.
16 Aralık 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,349 soru

24,668,030 cevap

367,106 kullanıcı

...