2 çocuk doğurdum almadim bir yerlerimiz eksilmedi olsa.ne artimiz. Olurdu bilemedim
Emzirme koltuğu neymiş kız bide o mu çıktı
En güzel emzirme koltuğu yataktır ben hep yatarak emzirdim hem çocuk rahat etti hem ben :)
1,512,655 soru
24,671,928 cevap
367,298 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın