0 oy
590 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (1,272 puan) tarafından
markasi kiwi  aldim  kullanan varmi memnunmusunuz

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Çok kötü canım o araştır kullanıcı yorumlarını kimse memnun değil.  Kumtel al teyzem almış memnun 
(1,272 puan) tarafından
Aldim bile cnm
tarafından
Güle güle kullan canım o zaman
(1,272 puan) tarafından
Sagol cnm insallh iyi cikar
tarafından
Kullanmadan iade et derim ama sen bilirsin,  hevesini kırmak istemem
-Reklam-
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Bi arkadasm da almıştı memnun kalmadı ama. Uygun muydu ne kadar 
(1,272 puan) tarafından
999 tl

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 263 göst.
7 Haziran 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
13 cevap 954 göst.
15 Aralık 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 1,123 göst.
15 Aralık 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 150 göst.
8 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Lale030507 (472 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,857 cevap

367,196 kullanıcı

...