0 oy
171 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (29 puan) tarafından
Merhaba kızım 2 buçuk yaşında günde 4 5 defa dışkısını yapıyor acaba bu normal mi bu durumda olan varmı bilgi verir misiniz 

3 Cevaplar

0 oy
(470 puan) tarafından
Parca parca yapıyor olmasın?  
(29 puan) tarafından
İlkin bende öyle sandım yaparken hemen değiştirmedim biraz bekledim ama maalesef öyle değil aylardir böyle
(470 puan) tarafından
Aylar geçmesini beklemeden doktora gitseydiniz keşke :)
-Reklam-
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Dört beş çok fazla iki olurda böyle giderse kilo kaybeder .
0 oy
tarafından
Normal değil. Hadi çok çok iyi besleniyor desek günde 2 olsun

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 228 göst.
+2 oy
8 cevap 531 göst.
7 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Hira &ikra (8,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 209 göst.
7 Eylül 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 243 göst.
6 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Prens annesi3 (88 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,633 cevap

367,023 kullanıcı

...