36.1 de aldılar oğlumu 37 1 de olabilir erkene gum vermistiler yüksek tansiyon vardı tehlikeye atmayalım demistiler
Sağlıcakla gelsin inşallah
1,512,724 soru
24,672,950 cevap
367,373 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın