bebeğiniz çok küçük.. bizim doktorumuz asla açık sütü önermemişti... ne kadar kaynasa da bebeğe iyi gelmeyecek bakteriler oluyor içinde.. benim oğlumda 18 aylık biz hala daha günlük cam şişe ''pastörize'' 1 lt.lik sütlerden alıyoruz yoğurdu için.. ve artık içmeye de başladı.. diğer kutu sütlerinde çok besleyici özelliği yok dedi doktorumuz bebek için...maliyetli evet ; maalesef şişesi şu an 30-32 bandında.. durumunuz el veriyorsa doğrusu bu...
1,512,558 soru
24,670,813 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın