0 oy
1,118 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından

Pasta yaptım

image

10 Cevaplar

0 oy
(187,426 puan) tarafından

aay o tabagin aynisi babannemdede var :'(

(11,989 puan) tarafından
Aynen 2 tane var benimde çok işe yarıyor
(187,426 puan) tarafından
babannemde 4 tane vardi cok kullandim bu yaz
(11,989 puan) tarafından
Hatıra olunca kulanılıyo
(13,346 puan) tarafından
Ayıplamak için yazdığını sanmıyorum insanlar işine geldiği gibi düşünüyor
(187,426 puan) tarafından
⚘️♥️⚘️♥️⚘️⚘️
-Reklam-
0 oy
(10,761 puan) tarafından

Tadı güzel olduktan sonra şeklinin önemi yok bence ve eşin istedi diye yapmışsın bu nezaketi gösterdiğin için şeklinin sorun olucagini düşünmüyorum <3

(11,989 puan) tarafından
Aynen eşime yoladım teşekür eti canı cektı yaptım
(10,761 puan) tarafından
Iyi yapmışsın ellerine kollarına sağlık
(11,989 puan) tarafından
Teşekür ederimヾ(^-^)ノヾ(^-^)ノ
0 oy
(5,418 puan) tarafından

Kız bende geçen pastanın kenarlarını kesdim. Atmak yerine tam böyle yaptım. Lezzetine doyum olmadı. Eminim senin yaptığında lezzetlidir❤️❤️

image

(11,989 puan) tarafından
Senınkide çok güzel   eline sağlık(●♡∀♡)(●♡∀♡)
tarafından
Zeynom senin elinin değdiği her şey güzeldir zaten ☺️
(5,418 puan) tarafından
Öpülüyorsunuz bebekler☺️❤️❤️❤️
0 oy
tarafından
Eminim tadı çok güzeldir canım eline sağlık eşin için yapmışsın zaten afiyet olsun size 
(11,989 puan) tarafından
Aynen teşekür ederim (❁´◡`❁)(❁´◡`❁)
0 oy
(1,916 puan) tarafından

image

bende yaptimm :)**
(11,989 puan) tarafından
Maşallah çok güzel eline sağlık (●♡∀♡)
(1,916 puan) tarafından
Sagol canim benim .;**
0 oy
(1,450 puan) tarafından
Öncelikle yanlış tabak seçimi çokta güzel yapsaydın tabak göstermezdi
(11,989 puan) tarafından
Öyle olabilirdi aynen tabağım yok dıyıl var cam ama aceleye denk geldi bunda yaptım
(1,450 puan) tarafından
Göndermişsn sanırım :)) eline sağlık cnm
0 oy
(12,191 puan) tarafından

Tadi güzeldir canim afiyet olsun 

(11,989 puan) tarafından
Teşekür ederimヾ(^-^)ノヾ(^-^)ノ
0 oy
tarafından
Eline sağlık canım tadı güzeldir kesin :) 
(11,989 puan) tarafından
İşallah akşam işten geldımı yer  bakalım (❁´◡`❁)
0 oy
(285 puan) tarafından

İmm canm çekti afiyetle ye <3 önemli olan tadı bee boşver sanki oylamaya mi cikicak bacoo

(11,989 puan) tarafından
Yok ya oylamaya çıkarmadım eşim yok öyle tek başıma kaldım çocuk uyudu hem sohbet olsun dıye
(285 puan) tarafından
Çok güzel olmuş hayatm afiyetle ye
(11,989 puan) tarafından
Teşekür ederim canım (❁´◡`❁)(❁´◡`❁)
0 oy
(3,283 puan) tarafından
Eline sağlık canım❣️
(11,989 puan) tarafından
Teşekür ederim

İlgili sorular

+1 oy
21 cevap 1,822 göst.
12 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Hira &ikra (8,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 1,479 göst.
0 oy
3 cevap 602 göst.
30 Eylül 2020 Yemek-Tarifler kategorisinde Elif&hanim (5,483 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 407 göst.
1 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Kabakk (135 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...