Ah kuzum bende 15+3üm hıssedıyorum hatta 10gun önce başladı tabı o zmn çok mınık seyırme gıbıydı sımdı baya sert atıyor baya hıssedıyorum ebe hergın devamlı güçlenerek hareket edıyorsa o dedı ve o ıkıncı gebelıgım oğlumu 19haftalıkkwn hıssettım bunu ıse çok erken saglıkla gelsinler
1,512,622 soru
24,671,406 cevap
367,280 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın