0 oy
709 göst.
Diğer kategorisinde (1,916 puan) tarafından

image

cok sade geldi gözüme maalesef ki ipimde bitti kenarlarını tiglayamadim acaba beyaz ile tiglasam guzel bir şey olur mu birde nasıl renklendire bilirim

11 Cevaplar

0 oy
(1,916 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

image

boyle boncuklsrim var olur mu acaba
tarafından
Sade daha güzel
tarafından
Birde nasıl ördün? Link atar mısın
-Reklam-
0 oy
(9,610 puan) tarafından
Bence sade ve şık olmuş ellerine saglik
(1,916 puan) tarafından
Foto attım bakar mısın
0 oy
tarafından
Bence böyle kalmalı 
(1,916 puan) tarafından
Foto attım bakar mısın
tarafından
Yok canım bence onlari hiç koyma
0 oy
tarafından
Sade daha iyi 
0 oy
(8,561 puan) tarafından
İkinci attığın şekliyle çok güzel.
0 oy
(3,298 puan) tarafından
İp kısmına güzel bı toka takı birşey olabilir 
0 oy
(9,268 puan) tarafından
Sade güzel açıkçası.
0 oy
(16,433 puan) tarafından
Ne hoş olmuş kız,püsküllerini altın sarısı yapsaydın möhhhteşem olurdu
0 oy
(370 puan) tarafından
Bence sade çok güzel nasıl ördün hangi ip bu bende kızı biraz büyütüp örgüye geri dönücem
0 oy
(46 puan) tarafından
Sakin boncuklari koyma cocuk cantasina donusmus oyle ama koymayinca şık ve guzel
0 oy
tarafından
Boncuklar yakışmış sadede güzel olmuş ama ekliceksen böcük ekle yoksa biey ekleme bence 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 505 göst.
2 gün önce Diğer kategorisinde Mutluluk63 (1,156 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 119 göst.
2 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Seviliya (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 294 göst.
24 Mart 2026 Diğer kategorisinde Yamukprenses (2,937 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,544 soru

24,670,641 cevap

367,234 kullanıcı

...