0 oy
278 göst.
Diğer kategorisinde (22 puan) tarafından
Merhaba hanımlar. Kızım 1 yaşına girecek ama hala saçları çok seyrek ve tokayla toplanır gibi değil. Eşim kazımak istemişti ben engel oldum şimdi başıma kalkıyor uzamiyor diye. Benim saçım ince telli ama çoktur eşiminde aynı genetik faktörlere bağlıyorum ben bunu. Sizin bebislerin saçları ne zaman uzadi tam anlamıyla:)

7 Cevaplar

0 oy
(6,719 puan) tarafından
Ben kazıttım canım arka tarafı seyrek eşit değildi hemde büyümeden hallettim bebek sonçta kel olsa ne olacak :) şimdi güzel maşallah benim saçım az ama kızım halalarına çekerse gür olur 
-Reklam-
0 oy
(8,928 puan) tarafından
Oğlumun 2 yaşından sonra uzadı ben de sifira vurdurmamistim Bi geçen sene vurdurdum o da konak çok vardı saçı varken aciyordu ve yine de çok sık değil saçları genetik
0 oy
(1,193 puan) tarafından
bnde 1 aya kalmaz kaziticam 17 aylik hala cok az ve ince telli makinayla arayla 2 kere kesilince daha kalin telli ve sık cikiyor sonra bi daha kesmem seninki kucukken kestir buyuyunce hic kiyamazsin
0 oy
(3,452 puan) tarafından
Aman bırak saçları uzamasın bizimki uzun ne toplatiyor ne yıkatiyor saçlar önünde yemek yiyor yemek bulaşıyor deli oluyorum
0 oy
tarafından
Kızımın da hiç yoktu 4 aylıkken kazittim şimdi idare ediyor 
0 oy
(15,831 puan) tarafından
Esim kel benim saç kedi kuyruğu kadar kızım 5 aylık maşallah saçlı doğdu minik iki yerden bağlıyorum benim eşim de kesecekti izin vermedim
0 oy
tarafından
29 aylık kızım daha yeni bağlanacak duruma geldi ama hala gür değil bence kazıt ben yaptıemadım pişman oldum

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 534 göst.
0 oy
8 cevap 433 göst.
6 gün önce Diğer kategorisinde 1anne1ogul (1,916 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 159 göst.
27 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Miracin annesi (229 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 591 göst.
29 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Ashshhshs (993 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,564 soru

24,670,893 cevap

367,252 kullanıcı

...