0 oy
529 göst.
Diğer kategorisinde (751 puan) tarafından
Kizlar Türkiye aile destek ödemesine başvurdum 3 ay önce hala süreç devam ediyor bugün saabahta kaymakamliktan geldiler bir kaç soru sorup gittiler neden geldiler acaba geldikten sonra yardım çıkma olasılığı nedir bilen varsa benide bilgilendirir misiniz 

3 Cevaplar

+1 oy
(1,418 puan) tarafından

Sosyal yardıma bas vuran bütün haneler yılda bir kez de olsa ziyaret ediliyor 

(751 puan) tarafından
Anladım cnm teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(4,884 puan) tarafından
Bilgim yok kuzu post yukarı çıksın 
(751 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
(39,747 puan) tarafından
Evin ortamına gerçekten o evde oturup oturmadigina eşyalarına vs bakıyorlar bana da geçen sene kömür yardımı için bakmaya gelmişlerdi foto falan da çekmişlerdi 
(751 puan) tarafından
Anladım cnm teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 270 göst.
30 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde kubraerennn (213 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 445 göst.
7 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Sngl52 (14 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 523 göst.
30 Eylül 2022 Aile & Aşk kategorisinde Zoze49maho67 (1,234 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,767 soru

24,673,449 cevap

367,407 kullanıcı

...