0 oy
190 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (2,295 puan) tarafından
Merhaba hanımlar 10 gün gecikti ama dün hastalandım Dr gittim bugün kan verdim yarın erkenden gel bakayım dedi kan sonucum çıktı benim gibi olan var mı hamile miyim yerleşme k.... mı acaba çok heyecanlandım hayırlısı olsun teşekkür ederim 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yok canım beta 5 ten yukarı olması gerekiyor. Hem hastalanmışsin yani gebelik yok canım 
(2,295 puan) tarafından
Tamam canım
-Reklam-
0 oy
(14,399 puan) tarafından
5 üzeri olması gerekir diye biliyorum 
(2,295 puan) tarafından
Tamam canım hayırlısı herşey Allah 'dan Bi an mutlu olmuştum

İlgili sorular

+1 oy
3 cevap 223 göst.
29 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Mucizemm233 (2,002 puan) tarafından soruldu
+1 oy
8 cevap 232 göst.
13 Haziran 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kadinca_4160964 (20 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 214 göst.
9 Haziran 2026 Cinsel Yaşam kategorisinde Sibel6619 (17 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 212 göst.

Kategoriler


1,512,699 soru

24,672,548 cevap

367,342 kullanıcı

...