0 oy
173 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3 puan) tarafından
5 aylık erkek bebeğimi bugün doktor çocuk endokrinoloji bölümüne yönlendirdi. Ayına göre kilosu fazla diye sadece anne sütüyle besleniyor ve 10 kilo olmuş. Hamileyken gebelik şekerim vardı bebeğimde 37 hafta da 3 700 gr doğmuştu. Bilgisi olan var mı acaba. Teşekkürler 

1 cevap

0 oy
(16,109 puan) tarafından
Benim oglumda 5aylikken sadece anne sutuyle 10 kilo ustuydu. Bi sikintimiz yoktu canim. Insallah sizdede cikmaz ihaml etme goster yinede
(3 puan) tarafından
İnşallah çok teşekkür ederim yorumunuz için.
(16,109 puan) tarafından
Baktim hatta canim 5 aylikken 10 kiloymus tam. Suan 26 aylik
(3 puan) tarafından
Maşallah canım sağlıkla büyüsün.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 374 göst.
0 oy
1 cevap 160 göst.
25 Ekim 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Omerr (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 283 göst.
0 oy
0 cevap 77 göst.
5 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Yildiz0101 (122 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,249 cevap

367,384 kullanıcı

...