0 oy
177 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından

Tam 1 yıl 4 aylık oldu 3 ay önce kardeşı kactı bu annemin kardeşı kacmasaydı benimkide bukar olacaktı çok seviyodum kuşumu eşim askerdeyken yanlız kalmadım buda annemin kuşu 

image


2 Cevaplar

0 oy
tarafından

Oyy maviş maviş çok güzel yaa çok şirin :P

(11,989 puan) tarafından
Teşekür ederız çok tatlı kuş alcem bıda bebeğim azdaha buyusun
-Reklam-
0 oy
(3,052 puan) tarafından
Benimde oglum vardi ah ah bebek gelince bakamadim strese girdi dayanamadim gorumceye verdim baksin diye :(
(11,989 puan) tarafından
Bende ilgilenemedim bebek oldu eşim Le mutfaktaydı eşim bolkona çıkmakta bulundu kacmış çok üzüldüm son zamanlar ılgılenemedim

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 189 göst.
13 Nisan 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 364 göst.
27 Kasım 2021 Diğer kategorisinde halime64 (34 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 205 göst.
3 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Oziis (2,573 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 207 göst.
11 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,298 soru

24,667,348 cevap

367,060 kullanıcı

...