Tam 1 yıl 4 aylık oldu 3 ay önce kardeşı kactı bu annemin kardeşı kacmasaydı benimkide bukar olacaktı çok seviyodum kuşumu eşim askerdeyken yanlız kalmadım buda annemin kuşu
Oyy maviş maviş çok güzel yaa çok şirin
1,512,298 soru
24,667,348 cevap
367,060 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın