0 oy
90 göst.
Diğer kategorisinde (26 puan) tarafından
Merhaba kızlar . 21 aylıkken tuvalet eğitimine başladım . Bir hafta olmadan büyüğü öğrendi . 4 ay falan oldu tam öğrendi küçüğüde sorun kalmadı derken sanki başa sardık çıldıracagım. Bu kadar emekten sonra beze de dönmek istemiyorum. Ne yapmalıyım bilmiyorum . Büyüğünde problem yoktu bugün nerdeyse altına yapacaktı onu da . İki hafta sonra doğumum var . Biri bana normal desin ne yapacağımı bilmiyorum offff ağlayacağım

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 465 göst.
28 Ekim 2022 Diğer kategorisinde 2020 (26 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 144 göst.
0 oy
0 cevap 90 göst.
0 oy
5 cevap 339 göst.

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...