0 oy
152 göst.
Diğer kategorisinde (498 puan) tarafından
Kızlar bilmediğimden soruyorum. Park beşik yatak aldım ama bayağı kocaman. Bir de sallanan ana kucağı ve babynest diye bişey aldım. Bebeği bunlardan hangisinde uyutabilirim? Park beşik sallanıyo ama sanki çok büyük içinden almakta zor gibi geldi bana kenarları açılmıyor. Siz bebeklerinizi neyde uyutuyorsunuz? 

3 Cevaplar

0 oy
(15,743 puan) tarafından
Nekdrlikki anlamadim
(498 puan) tarafından
Daha doğmadı
(15,743 puan) tarafından
Ozaman öncelikle sağlıkla kavusun☺️birkere bebeğinin gazı olmazsa kesinlikle sallama ...çok rahat edersin ikincisi babynest zaten az bir süre kullanırsın koltukta yanına yatirmak için falan kullanmıştım ben .park beşiğin üst kısmı oluyor Bebek büyüyunce onu aliyorsun düşmemesi için
-Reklam-
0 oy
tarafından
Sen sen ol beşiğine alıştır ben yanıma alistirdim şimdi beşikte yatmıyor 
(17,135 puan) tarafından
Ayni ben :)
Doğduğundan berı hiç yatmadı beşikte
Şimdi benle uyuyo babası salonda
Sevgılı gıbı salonda buluşup uyumak için dağiliyoruz jssfnköb
tarafından
Ahahaha bizim kaderimiz bu.
Kız valla yanımda beşik koyuyorum ağlayarak uyanıp yanima tırmanıyor. Kocaman oldu beşikte yatmadı.
Eşime diyom keşke bize göre bişe baksaydim ahahaha
(17,135 puan) tarafından
Ahahahaha aynen alıştık boyle artık
0 oy
(1,335 puan) tarafından
Doğunca zaten emerek uyicak canım sallamaya alıştırma tavsiyem. Ben yanına yatarım sırtını ovaların uyurdu ya da emerken uyurdu memeyi bıraktırıp yatırırdım yatağa. Her çocuğun dili karakteri farklıdır deneye yanıla çözersin zamanla ama sallamak iyi değil.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 351 göst.
3 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Sessiz_anne (33 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 209 göst.
+1 oy
15 cevap 439 göst.
0 oy
4 cevap 313 göst.
18 Temmuz 2025 Kültür-Sanat kategorisinde Civciv1234 (1,717 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,822 cevap

367,250 kullanıcı

...