SENİ ÇOOOK SEVİYORUM CANIM YEĞENİM MİNİK SAVAŞÇIM ☺❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤⚘
Üçüncükez prematüre annesi olarak duygularımı çok iyi ifade etmişsin gecemiz gündüzümüz inşallah iyi olur rabbim ne bana ne başkasına evlat acısı gösterme diye dua etmekle geçiyor hergün
1,512,709 soru
24,672,844 cevap
367,364 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın