Ohoooo Eylül'ün sonunda yakiyorduk
Açtık bacım acmakmı daha fatura gelmedi ama biraz duralım açmayalım dedik hep birden acillik olduk
16 ekimde açtım ara ara kapattım, 40 da yanıyordu faturam geldi 542 tl
üşüyoruzzz :))
1,512,559 soru
24,670,818 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın