0 oy
226 göst.
Diğer kategorisinde (46 puan) tarafından
Simdi gebeliktrn dolayi ilac kullanamiyoruz peki ya dogumdan sonra da mi kullanamicaz su an geceleri bogazm cok kotu oluyor ama malesef ilac yok her hastalandigimzda boyle mi olur lutfen cevaplar misiniz

3 Cevaplar

0 oy
(16,097 puan) tarafından

Evet sonrada emzirme donemi :D yaklasik 2 yilda oyle kullanamiyorsun

(46 puan) tarafından
Ama bize de yazik degil miiii :(
(16,097 puan) tarafından
Ee yapacak bisey yok evlat :)
(46 puan) tarafından
Dogru diyosun canim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Emzirdigin için her ilacı kullanamazsin canım.

Ihlamur, pekmez, bal falan tüket.

Geçmiş olsun 
(46 puan) tarafından
Cok tesekkur ederm Allah razi olsun ne bilm ya gecmiyo ki boyle
0 oy
(15,831 puan) tarafından

Tek kullandığın parol maalesef hasta olmamaya bak direncini güçlendirici şeyler ye ıhlamur tuketebiliyorsun :)

(46 puan) tarafından
O da fayda etmez ki tek basina iste cekicez demek ki Allah yardmcimiz olsun:)
(15,831 puan) tarafından
Amin canım çok şükür ben çok nadir parol kullanıyorum ilacla pek aram olmadı eskiden bu yana
(46 puan) tarafından
Cok sukur Allah muhtac etmesin hic bi zaman kimseyi:))

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 220 göst.
6 Kasım 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde H kuş (27 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 81 göst.
20 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Eylülünannesi (699 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 577 göst.
5 Haziran 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde _ebrulii888_ (1,502 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 189 göst.
20 Nisan 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Annesininmasali (2,191 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,843 cevap

367,195 kullanıcı

...