Resim atıyorm Cnm tüp olanı peeling gibi pütürlu basmalı olan jel ikisini de severek kullanıyorum çok iyi temizliyor ben makyaj süngeri ile yapıyorum arındırıcı çok memnunum.
1,512,662 soru
24,672,052 cevap
367,307 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın