0 oy
260 göst.
Diğer kategorisinde (174 puan) tarafından

İki hafta önce doğum yaptım bugün ton balığı yedim İnternetten baktım civa ve aşırı metal içerdiğinden zararlıymış yedikten sonra baktım siz hiç kullandınızmı bişey olur mu bebeğimi etkilermi:(

3 Cevaplar

0 oy
(3,238 puan) tarafından
Bende yemiştim canım birşey olmaz inşallah 
(174 puan) tarafından
Tşk ederim canım inşallah bişey olmaz zaten çok gazı var korktum
-Reklam-
0 oy
(1,635 puan) tarafından
Yok kız abartma ben Midye yedim az bişey zehirlendim ishal kusma halsizlik ayağa kalkamıyorum yinede doktor bana birdaha yeme emzir dedi bişey olmaz o halde emzirdim 
(174 puan) tarafından
Ya valla kızımın çok gazı var yediklerime dikkat ediyorum ton balığı emziren anneler yememeli diyince korktum tşk ederim canım ❤️
(1,635 puan) tarafından
Yok canım korkma anne sütü bir mucize doktor demedikce emzir sen her zaman
0 oy
(5,441 puan) tarafından
Ben hamileyim arada yiyorum abartmadimiz sürece sorun yok demişti Dr um 
(174 puan) tarafından
Tşk ederim canım

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 353 göst.
2 Nisan 2026 Diğer kategorisinde mcecence (360 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 308 göst.
4 Nisan 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 399 göst.
3 Nisan 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Kumsalbarandmr10 (27 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 875 göst.
9 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,933 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,812 cevap

367,243 kullanıcı

...