Sorma ya bende satış yapamıyorum neden acaba???
Kızıma kıyafet alacam oğlumun bezini satamadım düşürsem eksiğim olcak eksilerden yiyoz zaten bakalım
gardropstn(isim aynı) satydm hep kargosu azdı oda aldı başını gitti, bu arada sayfama beklerim kızlar ihtiyaç varsa
1,512,191 soru
24,666,093 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın