0 oy
122 göst.
Diğer kategorisinde (13 puan) tarafından
Kızlar ben 32 haftalık hamileyim bugün doğum izni raporu aldım çalışabilir raporu alacağıma çalışamaz almisim nasıl düzeltilebilir acaba yardımcı olur musunuz 

1 cevap

0 oy
tarafından
Raporu aldigin yere giderek :) 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 579 göst.
8 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Sgb (2,386 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 406 göst.
29 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde Melek.hfs (1,218 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 305 göst.
15 Şubat 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
14 cevap 1,006 göst.
29 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,843 cevap

367,195 kullanıcı

...