0 oy
254 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından
Bebeğim pişik oluyo hepte aynı nokta oluyo  gecıyo yeniden hemen oluyo napsam olmaz pişik 
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevaplar

0 oy
(1,802 puan) tarafından
Pişik kremi olarak ne kullanıyorsun 
(1,802 puan) tarafından
Anladım canım benim kızım da sürekli tekrarliyodu mantar olmuştu o yüzden söyledim sen bepanthol dene sudocremden daha etkili
(11,989 puan) tarafından
Tm alem işallah işe yarar kulanmıyem onu
(4,564 puan) tarafından
Fito krem denermsin? Ben yazılanları hep denedim. Bundan memnun kaldım. Sağlık ocağı yazıyor. Hatta bitkisel olduğunu dedi doktor taktir bile etti beni. Bu arada bünyeden bünyeue fark var. İlk oğlum da ne varsa kullandık bi arko krem işe yaradı. Bunlarda tam tersi bi fito
(11,989 puan) tarafından
Tm sağol işallah geçer olmasa onuda denerim
(4,564 puan) tarafından
İnşAllah
-Reklam-
0 oy
(64,963 puan) tarafından
ıslak mendili yıkayıp kullan
(11,989 puan) tarafından
Hep yıkarım ben
(64,963 puan) tarafından
bez yapiyodur bezi degis bir sure temizleme pamuğu kullan
(11,989 puan) tarafından
Bez Sleepy kulanıyom
(64,963 puan) tarafından
silerken cok mu bastiriyosun
(11,989 puan) tarafından
Normal yapıyom genede dikat etem aklımda kalsın dediğin belki benim yaptığım ona sert geliyo

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 1,150 göst.
19 Kasım 2023 Diğer kategorisinde gamzekusdemir (537 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 403 göst.
11 Ağustos 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Maviş annesi (152 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 251 göst.
14 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 349 göst.
24 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,352 soru

24,668,109 cevap

367,110 kullanıcı

...