0 oy
145 göst.
Diğer kategorisinde (140 puan) tarafından
17+2 haftalık hamileyim ya sabah ishal akşam kabızlık valla gına geldi ve çok fazla gaz sıkışması oluyor karnımda bu normal mi bi yardımcı olun lütfen 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Normal canım bende öyleyim haftam küçük ama genellikle gaz oluyor zaten hamilelikte ishal ve kabızlıkta olur
(140 puan) tarafından
Teşekkür ederim :)
-Reklam-
0 oy
(19,922 puan) tarafından
Hamileliğim hep böyle geçmişti ama yediklerini dikkat et  
(140 puan) tarafından
Edemiyorum çünkü herşey canım çekiyor yemek istiyorum :)

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 139 göst.
0 oy
0 cevap 141 göst.
23 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 161 göst.
0 oy
3 cevap 210 göst.

Kategoriler


1,512,684 soru

24,672,310 cevap

367,329 kullanıcı

...