0 oy
117 göst.
Diğer kategorisinde (270 puan) tarafından
4. Ay asisindan sonra ateş oldu ve doktor parol diye bir şurup yazmış pembe dışı genelde calpol duydum aile hekimi de parol yazmış 150 ml yazıyor parasetamol solisyon yazıyor kullanabilirim bu ayda bebeğe 

1 cevap

0 oy
(3,238 puan) tarafından
Doktor yazmış canım kullan 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 263 göst.
15 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Abcdefkjlmn (270 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 154 göst.
19 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Busraicyer (38 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 341 göst.
5 Eylül 2021 Diğer kategorisinde bkulbilge (668 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 228 göst.

Kategoriler


1,512,709 soru

24,672,844 cevap

367,364 kullanıcı

...