0 oy
130 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Ya kızlar ağrım çok var yani dayanilmayacak kadar çok ama nst de bir şey yok delircem ya 

1 cevap

0 oy
tarafından
Başka bişeyin ağrısıdır belki nasıl bişey bi anlat bakiyim 
tarafından
Ya belim kopacak şekilde ağrıyor ve vajinam bacağıma vuruyor. Bebek taş gibi net de ağrı yok anlamadım ki ya
tarafından
Kuzum bebisin kilolu heralde ağır geliyo taşımakta zorlanıyorum sancım olsa net çeker senin bebek ağır gelmiş aşağı doğru cekiyo belin zorlanmış belin agriyo senin doğum sancısı değil
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 167 göst.
17 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde Selin demirci (2,204 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 396 göst.
0 oy
7 cevap 756 göst.
0 oy
2 cevap 262 göst.

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,591 cevap

366,957 kullanıcı

...