We baby nin sulugunu kullaniyor kizim 1 yasindan beri suan 2 yasin da. Gayet memnunum. 2 yandan tutma icin tutacaklari var
Canım ben ebebekten pipetli termos almıştım çokta memnunum hem kışın hem yazın çok kullanışlı oluyo
Bunu kullanıyorum çokta memnunum
1,512,472 soru
24,669,544 cevap
367,183 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın