0 oy
245 göst.
Diğer kategorisinde (184 puan) tarafından
14 aylık bebeğime hangi sütü vermeliyim. Laktozsuz süt mü. devam sütü mü vermeliyim. Siz hangi sütü veriyorsunuz

4 Cevaplar

0 oy
(19,321 puan) tarafından
Laktoz alerjisi falan mi var niye laktozsuz vereceksinki. Devam sütü ver bence. 
(184 puan) tarafından
Gazlı Bi bebekti hep canım sancılanıyor hemen o yüzden bide laktozsuz süt braz daha tat olarak güzelmiş
-Reklam-
0 oy
tarafından
İneğimiz olduğu için normal süt verirdim, günde 1-2 bardak içerdi.  Kutu süt hiç vermedim. 
0 oy
(378 puan) tarafından
Güvendiğim yerden normal süt veriyorum günde 1 bardak 
0 oy
(2,141 puan) tarafından
Laktozsuz süt ver digeri gaz yapar bizde gaz yaptı onu içnce rahat

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 158 göst.
13 Nisan 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 214 göst.
29 Kasım 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Birkoalaannesi (695 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 3,309 göst.
17 Ekim 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde bktysyck (47 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 79 göst.

Kategoriler


1,512,557 soru

24,670,785 cevap

367,241 kullanıcı

...