Kızlar bir tane koyu krem renginde trencim vardı ve her yerde giyerdim yani aşırı rahat oluyordu. Ama doğum sonrası çok dar gelmeye başladı. Tesettürlüyüm ve öyle çok kıyafet alan biri değilim. Sizce hangi tip daha iyi olur her şeye gider
1,512,737 soru
24,673,083 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın