0 oy
202 göst.
Diğer kategorisinde (67 puan) tarafından
Balık yağı aldık bebeğim için möllers marka olan açıldıktan sonra üç ay içinde kullanılacak yoksa bozuluyo dediler doğru mu? Çok az kullandık daha tüm şişe boşa mı gidecek...Ucuz birşey de değil

2 Cevaplar

0 oy
(10,761 puan) tarafından
Evet 3 ay içinde tüketilmesi lazım hergun 1 kaşık vermiş olsaydın biterdi zaten
(67 puan) tarafından
Verdim bir çay kaşığı bitmedi
(10,761 puan) tarafından
Kaç aylık canim bi çay kaşığı cok az değil mi ben bi tatlı kaşığı veriyorum
-Reklam-
0 oy
(11,729 puan) tarafından
Evet 3 ay canım buzdolabında saklıcan gün gün kullanmak lazım

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 255 göst.
23 Nisan 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Gurbetci_Saban (5,691 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 158 göst.
0 oy
4 cevap 365 göst.

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,319 cevap

367,392 kullanıcı

...