Çok sevmiyorum arada içerim
15 senedir falan içmiyorum. Yani çocukken bıraktım içmeyi siyah olanı. Ne çok içerdik çekirdekle balkonda ama zararını duyduktan beri ağzıma sürmedim.. Asitli bişey istersem sade madensuyu içerim. Arada da sarı kola
1,512,402 soru
24,668,676 cevap
367,144 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın