0 oy
157 göst.
Diğer kategorisinde (393 puan) tarafından
Devlette sezeryan doğum ödemesi yapiliyormu. Ve varsa ne kadar bilen varmı 

3 Cevaplar

0 oy
(1,292 puan) tarafından
Hayır canım hiç bi ödeme yapmıyorsun
(393 puan) tarafından
Saok cnm
-Reklam-
0 oy
(16,097 puan) tarafından
Hayir canim devlette ucret odenmiyo
(393 puan) tarafından
:) saol cnm
0 oy
(14,399 puan) tarafından
Ödeme yapmadım hiç 
(393 puan) tarafından
Tamam cnm cok saol
(14,399 puan) tarafından
Hatta şöyle bir şey oldu bende pandemi zamanı devlet kadın doğuma gidiyodum 38. Haftada acil sezeryan a alinmam gerekti devlette boş oda yoktu özele gönderdiler özelde doğum yaptım yine para ödemedim. Bebeğin de 16 gün yoğun bakımda kaldı
(393 puan) tarafından
O daha guzel olmus. Yoğun bakim icin geçmiş olsun

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 135 göst.
18 saat önce Diğer kategorisinde Cennet34 (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 230 göst.
26 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Tokyo (254 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 132 göst.
6 Nisan 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Birkucukbebis (894 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 580 göst.
18 Mart 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Neyla (813 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,480 soru

24,669,695 cevap

367,190 kullanıcı

...