Nasılsınız hanımlar Benim kış temizliğim de bitti çok şükür
Artık keyif kahveleri Kızlarımla olacak Çünkü eşim bir iş tuttu ve Bingöl'e gitti artık 15 güne mi gelir bir aya mı gelir bilmiyorum Ondan sonra da Kıbrıs'a gidecekmiş Eğer ona uyarsa
Sizlerde durumlar ne halde
Afiyet olsundu.
Çay anlığı olur mu ☺️
Kola anlığı jssj afiyet olsun size
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın