0 oy
175 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
normalmi kizlar ya yalanci sancim bile yok

6 Cevaplar

0 oy
(16,097 puan) tarafından
39+2de sezeryan oldum sanci ne demek bilmeden :)
-Reklam-
0 oy
(13,007 puan) tarafından
Cnm ila sancı olacak diye birşey yok kimi insan doğurduğu gün sancı gelir 
0 oy
tarafından
Ne güzel işte 36+1 de doğum yaptım bn 
0 oy
(6,719 puan) tarafından
36+5dr doğum yaptım su azalmasından normal sancı ne bilmiyorum bile 
(27,112 puan) tarafından
Suniyle mi dogurdun bacım sen de . Ben de aynı sebepten 39. Haftada suniyle doğum yaptim
(6,719 puan) tarafından
Evet ya hayatımda aldığım en kötü şey suni sancı
(27,112 puan) tarafından
Normal sanciyi bilmiyorum ama evet suni Cook kötü bisey
0 oy
(4,843 puan) tarafından
39 haftalik doğurdum doğuma iki gün kala sancilarim gece hafif hafif başladı son gece nişan geldi sancim biraz  sıklasti 7-8 dk 1 e  kadar dustu ama doğum günümüz aynı olmasın diye evde bekledim Dr ile iletişimde kalarak zaten sezaryan yapacaktım 00:00 den sonrayı bekledim ☺️ 05:00 e kadar kıvrandim gece banyo bile yaptim 06:00 çıktım hastaneye gittim korkudan sancim falan kalmadi .08:20 de doğum yaptım.
0 oy
tarafından
41+6 da doğurdum ve hic sancim yoktu 1 cm açılma ile gittim hastaneye gunu geldigi icin direk yatirdilar suni sanci verdiler 16 saatte dogurdum kendi sancim olmadi malesef

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 761 göst.
31 Ağustos 2020 Diğer kategorisinde elis (3,252 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 730 göst.
27 Temmuz 2021 Aile & Aşk kategorisinde Nrgz (829 puan) tarafından soruldu
+1 oy
10 cevap 657 göst.
14 Mayıs 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
40 cevap 2,896 göst.
18 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde BegumY (139 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,474 soru

24,669,612 cevap

367,187 kullanıcı

...