0 oy
180 göst.
Diğer kategorisinde (16,097 puan) tarafından
Rafa koydugunuz bardaklarin agizlarini asagiya dogrumu koyarsiniz yukari dogrumu ve neden

7 Cevaplar

0 oy
tarafından
Aşagı doğru koyarım hep böyle alıştım özel nedeni yok 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Aşağıya doğru katarim 
0 oy
tarafından

Aşağı doğru canım 

0 oy
tarafından
Aşağı doğru koyarım hep bir sebebi yok
0 oy
tarafından
Aşağıya doğru koyarım sebebini hiç düşünmedim valla bende bilmiyorum 
0 oy
tarafından
Aşağı doğru içine toz vs girmesin diye 
0 oy
(3,277 puan) tarafından
Aşağı doğru koyarım sanki ağzı yukarı olunca içine bir şey girecekmiş gibi :) 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 341 göst.
+2 oy
7 cevap 374 göst.
23 Mart 2025 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 361 göst.
21 Mart 2025 Diğer kategorisinde Serpil Kubis (724 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 606 göst.
7 Mart 2023 Diğer kategorisinde Elif.m.05 (1,540 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,427 soru

24,668,944 cevap

367,154 kullanıcı

...