0 oy
613 göst.
Diğer kategorisinde (946 puan) tarafından

4 yaşında ki kızımın da var Dr götürmek gerekir mi

image

10 Cevaplar

+1 oy
(6,048 puan) tarafından
Benim eşimin ailesindeki herkeste doğan her çocukta var hafif mor ve yeşilimsi arası ve büyüdükce o renk hafiften kayboluyor. Ben böyle birşey olabileceğini dusunmuyorum. 
(946 puan) tarafından
İnşallah canım
(4,959 puan) tarafından
Kaybolması beklenir kaybolmassa doktor görmeli
-Reklam-
0 oy
tarafından
Benimde kızımın poposunun biraz üstünde morluk var ama kötü bişey olacağını düşünmüyorum yani inşallah 
(946 puan) tarafından
İnşallah canım
(4,959 puan) tarafından
Düşünmen önemli değil canım böyle bişey var benim oğlumda mordu doktor önlem amaçlı ultrason ile baktırdı
tarafından
Ya kalça çıkığına falan bakıldı doktor pek üstüne düşmedi normal karşıladı
0 oy
tarafından
Aslında hacamat yaptırmak lazım demişti bana biri ama kıyamadım.  Benim kızımda da oğlumda da var 
(946 puan) tarafından
Bilmiyorum faydası olur belki ama kıyamıyor insan
0 oy
tarafından
Benim kizinda var:/
(946 puan) tarafından
Neden oluyor anlamıyorum
tarafından
Doktora gidince sorucam inşallah unutmazsam
(946 puan) tarafından
Sor canım unutmazsan haber ver
tarafından
İnşallah unutmam
0 oy
tarafından
O morluk herkeste var diye biliyorum canım ben her doktora gitmemde hemen hemen her sefer bakıyor doktor benim iki kısımda var eşimde bende de varmış diğer kardeşlerimde de var eşimin kardeslerinde de varmış gördüğüm çoğu kişide de duydum ama bilemedim
(946 puan) tarafından
Bende bu yazıyı okuyana kadar normal sanıyordum bilemiyorum
0 oy
(6,719 puan) tarafından
Doğduğundan beri var popo üzeri ayak bileğinde arkası erkek dediler evet erkek oldu bi sorunu olsa doğduğundan bu yana kaç kere kontrolden geçiyor hangi doktor bilmez ki
(6,719 puan) tarafından
Ayrıca kaynımda da varmış normal doğum kendi sancısıyla olmuş benim ki suni bi sıkıntı olsa belli olurdu bence
(946 puan) tarafından
Bilmiyorum canım inşallah bisey olmaz
0 oy
(3,051 puan) tarafından
Benim oğlumun sırtında belinde poposunda hep mor. Doktor normal dedi. Doğum lekesi . Büyüdükçe rengi açılıyor.
(946 puan) tarafından
İnşallah öyle olur canım
(3,051 puan) tarafından
Her duyduğun şeye inanma canım.
(946 puan) tarafından
Evlat olunca insan yine acaba mi diyor
0 oy
(4,959 puan) tarafından
Canım ona ultrason ile bakiyo doktor hemen anlıyorlar çocuk doktoruna soyle 
(946 puan) tarafından
Gittiğimde soylicem canım
0 oy
tarafından
Yazı sacma öyle birşey değil 

Mongol lekesi birşey yapmıyor buyunce geçiyor 

Tabi hastalığı var kuyruk sokumu delik Gibi o hastalık 
(946 puan) tarafından
Bilmiyorum canım insan şüphe ediyor
0 oy
tarafından
Bizde de var doktor büyüdükçe geçecek dedi. 
(946 puan) tarafından
İnşallah canım

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 833 göst.
24 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Nesliss193. (251 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 640 göst.
23 Mayıs 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 606 göst.
15 Mayıs 2019 Diğer kategorisinde Berf (7,211 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 132 göst.
3 Haziran 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Seherkzll (305 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,316 soru

24,667,629 cevap

367,074 kullanıcı

...