0 oy
287 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (510 puan) tarafından

image

Kizlar gur saclarim var fonle iki saat uğraşiyorum sizce bu bana uygun olir mu ki kullananlar var mi memnunmusunuz

5 Cevaplar

0 oy
(510 puan) tarafından
Kullanan yok mu bacilar
-Reklam-
0 oy
(1,185 puan) tarafından
Kullanıyorum saçım çok kalın ama düz normalde de sadece uyuyunca şekil alıyor diye aldim duzelesticiyle uğraşmak istemedim pek Bi ise yaramadi almasam da olurmuş 
0 oy
(6,849 puan) tarafından
Bunu Instagram da ozlemlinaoz kullanıyor videoları da vardı öneriyordu Cnm . Trendyol dan yorumlara bak derim
(853 puan) tarafından
Ondan gorupte aldim cnm bnde hemen kuruguyorda cok cok duz yapmiyor sacim asirida kivircik degl dalgali biraz islakken daha iyi yine cok uzun degl oyuzdenmi  duz yapmiyor anlamdm
0 oy
tarafından
Bence yorumlarına bak
0 oy
(1,743 puan) tarafından
Ben aldım çok memnunum canım tavsiye ederim ama benim saçlarım az ve kıvırcık 10 dakkami almıyor düzeltmek 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 197 göst.
0 oy
3 cevap 360 göst.
0 oy
3 cevap 245 göst.
11 Mayıs 2024 Güzellik-Bakım kategorisinde Hediye&HM (8,065 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 545 göst.
21 Mart 2023 Güzellik-Bakım kategorisinde Poyrazinannesi12233 (132 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,532 soru

24,670,467 cevap

367,226 kullanıcı

...