Kizlar oğlumun popo deliğine yakın bi yerde apse oluşmuş. Cerrahi işlem ile iltihap akıtıldı. Fakat apse surekli tekrarliyor anlama veremedim. Batikomlu su da oturtuyoruz fakat 1 ayda 4 kere tekrarladi ben anlamıyorum nerde yanlış yapıyoruz. Surekli pansuman da yapılıyor. Allah rızası için yardımcı olun. Başına gelen var mı? Bir de bursa da iyi bi çocuk cerrahisi arıyorum nolur derdime derman olun. Bu bebeğin çilesi bitsin artık…
1,512,817 soru
24,674,188 cevap
367,438 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın